قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

خرید سپتیک تانک

سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک ها در جهت کنترل ورود جامدات و چربی ها و روغن های  معلق سفت در فاضلاب خروجی سازمان ها , رستوران ها , مجتمع های تجاری و گردشگری و .. غیره کاربرد دارند . سپتیک تانک پلی اتیلن عمده ترین مصرف را بین سپتیک تانک های دیگر دارد . سپتیک تانک در سه جنس سپتیک تانک پلی اتیلن , سپتیک تانک بتنی , سپتیک تانک فایبرگلاس تولید می گردد . سپتیک تانک فاضلاب یک سیستم پیش تصفیه نیز طلقی می گردد . بدین سان یکی از با صرفه ترین روش های پیش تصفیه فاضلاب میباشد . که قبل از پکیج تصفیه فاضلاب انسانی استفاده می گردد . پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در نیز مستلزم استفاده از چنین مخزن های نمی باشد زیرا عملا در فرایند سازی هم زیستی بیولوژیکی چرخه هوا دهی در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی دخیل نمی باشد .


سپتیک تانک ها وسیله های مخزن مانندی هستند که جهت کاهش بار فاضلاب و کاهش حجم جامدات فاضلاب استفاده میگردد . فاضلاب چندین واحد مسکونی وارد یک سپتیک کوچک و کم حجم می شود سپس عملکرد لجن فعال سپتیک با افزایش گاز و دما شروع میگردد در مدت کمتر از چند ده ساعت لجن روی فاضلاب تشکیل میگردد و باعث کاهش غلظت مایعات چسبنده و روغن میگردد . سپس بدلیل افزایش رشد , لجن ها شروع به خودخوری مکنند تا به پساب لجنی مایع تولید شود در این مرحله آبی رقیق و بدون جامدات از سپتیک تانک پلی اتیلن خارج و به شبکه اکو شهری وارد میگردد . سپتیک تانک عمدتا به دو حالت بتنی و پلی اتیلنی ساخته می گردد .


سپتیک تانک در سازه های بتنی و پلی اتیلنی ساخته می شود کمتر دیده شده که سپتیک تانک از جنس بتن در 30 سال دچار تخریب شده باشد . آنچه که در محاسبه عمر مفید یک سپتیک تانک موثر میباشد , کیفیت جنس استفاده شده و رانش زمین میباشد گاه رانش و زلزله ساختمان سپتیک تانک را دچار ایراد می کند . حتی سپتیک تانک های با ابعاد کوچک نیز تمحل بار یک زلزله 5 ریشتری را هم ندارند .

دانشجویان عمرانی که این متن را مطالعه می کنند لطفا بدون در نظر گرفتن بار علمی از این مقال استفاده ننمایند .





باتشکر

سپتیک تانک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.