قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

تور زمینی وان از تبریز

تور زمینی وان از تبریز

آیا تور زمینی وان از تبریز بصرفه هست از لحاظ زمانی و مالی


  • هزینه سفر زمینی از تبریز تا وان چقدر هست ؟
  • مدت زمان سفر چند ساعت هست ؟

یکی از مهمترین مولفه های سفر به ترکیه زمان و هزینه هست که باید کنترل کنید که از چه طریقی میتونید این سفر رو برید , مطمعنا شما هم جز کسانی هستید که قبل سفر برنامه ریزی میکنید تحقیق می کنید ؛ معمولا سفر نیازمند یک سری پیش برنامه هاست . بنده چون خود غرب ایران زندگی میکنم با حدود فاصله ای 20 دقیقه ای از ارومیه تا مرز سرو فاصله دارم و خیلی راحت از این مرز عبور و با هواپیمایی داخل ترکیه به استانبول سفر میکنم اما برای سفر به وان ترکیه قضیه فرق داره !

برای سفر به شهر وان من از مرز رازی میرم مسیری با طبیعت خوب , و فاصله کم با مرز وان که کل سفر رو ماشین شخصی میرم , این فاصله چیزی حدود 3 ساعت هست ولی بهتر از اینه که از مرز سرو که فقط 20 دقیقه فاصله داره برم چرا ؟

مرز سرو 20 دقیقه هست ولی از سرو تا خود وان چیزی حدود 3 ساعت فاصله هست که هم دور هم بنزین زیادی میبره ! پس بهتره اون 3 ساعت رو از داخل کشور ایران به سمت مرز رازی برم و از اونجا نیم ساعت حرکت به وان برسم :)

ولی چرا تبریز ؟
چرا زمینی از تبریز ؟

مسله اینجاست که وقتی از تهران یا شهر های دیگه میخواهید به شهر وان ترکیه سفر کنید , یک اتوبان خوب از شهرهای دیگه به شهر تبریز هست , که خیلی راحت میتونید به تبریز بیایین وقتی به تبریز رسیدد هر لحظه ون های مسافربر با کیفیت با هزینه اند شما رو به مرز رازی میرسونن نیاز نیست به ارومیه بیایید یعنی کافیه از تبریز به سمت شهر خوی حرکت کنید مسیری راحت با مناظر خوب

به تبریز خوش آمدید ( شهری با زیبایی های خاص ) حرکت ون های توریسیتی در شهر و مسافرت به سمت وان ترکیه با تور البته من قیمت تور ها رو از سایت پیدا کردم (تور زمینی وان از تبریز) یک ویژگی داره با یک تیر دو نشان زدید . یکی این که تبریز رو میگردید یکی هم اینکه خیلی با هزینه کم به مرز رازی میرسید . مسیر ها مناظر خوبی در 4 فصل دارند . بهترین فصل زمستان و تابستان هستند .

تبریز به صوفیان (30 دقیقه) صوفیان به شبستر (15 دقیقه ) شبستر به سلماس (15) دقیقه و از سلماس تا مرز رازی (30) دقیقه

تبریز به رازی از مسیر ارومیه 4 ساعت و از مسیر خوی 2.5 ساعت میباشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.