قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

چربیگیر فایبرگلاس

چربی ها همه جا مضر هستند ! آشنایی با چربی گیر

چربی گیر فایبرگلاس و چربی گیر زیر سینکی

چربی گیر چربی ها معمولا نه همیشه درسر ساز هستند چربی های موجود در غذا و خوارک سرخ شده به بدن انسان بلکه به سلامت سیستم های آبی و فاضلاب هم لطمه وارد میکنند .

در اینجا هدف ما آشنایی شما با یک دستگاه به نام چربی گیر (چربی گیر) میباشد . این دستگاه امکانی برای شما در منزل و آشپزخانه فراهم میکند تا چربی های زاید را در تله گرفتار کند در زبان انگلیسی به این دستگاه گریس ترپ میگویند یعنی تله چربی , این دستگاه در جنس فایبرگلاس و بتنی ساخته میشود اخیرا شرکت های این دستگاه را با جنس پلی اتیلن میسازند که معقولانه نیست .

چربی گیر فایبرگلاس زیر سینک آشپزخانه

چربی گیر فایبرگلاس که زیر سینک آشپزخانه شما نصب چربی گیر میگردد این امکان را به شما میدهد که در هنگام ظرف شستن آب به همراه چربی را وارد لوله های فاضلاب نشود شما هی مجبور به تمیز کاری زیر سینک و باز کردن گرفتگی لوله ها نکنید ! شرکت های زیادی از جمله ایران چربی گیر این دستگاه را در داخل کشور ساخته و روانه بازار کرده اند که در سال چیزی حدود 3 میلیارد از هزینه های نگه داری لوله های منازل صرف جویی میکند برای کل کشور

حال سوال اینجاست بار ها دیده و شنیده اید که لوله بازکنی ها بازار خوبی دارند , به این دلیل میباشد که ما در حفظ شبکه فاضلاب خانه و منزل خود کوتاهی میکنیم , مسیر لوله ها در طی زمان با چربی اشباع شده و مسدود میشوند و سالانه هزینه های زیادی برای باز کردن این لوله ها در کشور, و هزینه های بسیار بالاتری شرکت آب فاضلاب می پردازد تا لوله های اصلی شهر را بازکند و این به دلیل عدم استفاده از سیستم چربی گیر فاضلاب در منازل و رستوران ها میباشد .

دستگاه بسیار ارزارن و با قابلیت نصب راحت میباشد , نوعی از این دستگاه چربی گیر زیر سینکی 200 لیتری در ایران چربی گیر موجود هست که دارای ابعاد مناسب سینک های خانگی میباشد .

ابعاد : 45 در 40 سانتی متر با ارتفاع دلخواه میباشد . شماتیک این دستگاه رو هم روی همین پست بعدا قرار خواهم داد

 

. منبع مطالب : چربی گیر