قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

هرم نوبت دهی تعمیرگاه

هرم نوبت دهی تعمیرگاه


هرم نوبت دهی تعمیرگاه یکی از پر کاربرد ترین هرم های شماره دهی برای تعمیرگاههای مجاز میباشد این هرم ها تولید صنایع شها میباشند. جهت دریافت قیمت و مشاهده انواع هرم ها به سایت صنایع شها به آدرس shaha;ir مراجعه با برای ورود مستقیم جهت خرید هرم نوبت دهی اینجا را کلیک فرمایید .




منبع : صنایع شها ( تولید کننده هرم نوبت دهی )

استاندارد مخازن فاضلاب پلی اتیلن

استاندارد مخازن  فاضلاب پلی اتیلن


طبق استاندارد DIN 8074

محصول تولیدی گروه صنعتی ایران چربی گیر ، قابلیت تحمل 4 نیوتن بر میلیمتر مربع فشار در دمای 80 درجه به مدت 170 دقیقه را داراست. این پلیمر حداقل زمان عمر 50 سال تحت فشار و دمای مناسب را دارا می باشد. جرم حجمی آن 944 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. بنابراین سپتیک تانک پلی اتیلن علیرغم برخورداری از استحکام بالا، از وزن فوق العاده کمتری نسبت به بتن برخوردار است.


اطلاعات بیشتر در سایت ایران پلی اتیلن تولید کنند سپتیک تانک : https://septic-tank-polyethylene.ir

چربی گیر رستوران

چربی گیر رستوران جهت چربی زدایی پس آب آشپزخانه های رستوران های با ظـرفیت 20 تا 1200 پرس غذا در روز می باشد . جنس دستگاه های چربی گیر رستوران های مورد نظر از فایبرگلاس فشرده با الیاف کره ای و آلمانی میباشد .


ضخامت دیواره چربی گیر فایبرگلاس ۷ میلیمتر میباشد که با زبانه های (آیرو) مقاوم شده است . چربی های رستوران ها معمولا چربی های حاوی لیپیدهای سنگین و نیم چرب میباشد . و کمتر در محلول در آب میباشد . برای چربی گیری میتوان از چربی گیر فاضلاب فایبرگلاس دو یا سه متر مکعب به صورت استاندارد بهره جست . برای محاسبه ظرفیت چربی گیر با مشاور سایت ایران چربی گیر تماس حاصل کنید .کارشناسان ما در ساعت کاری بین 8 تا 8 شب پاسخگوی سوالات شما مشتریان گرامی میباشند .



آدرس سایت : چربی گیر رستوران

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس دستگاهی هست که به جهت جداسازی روغن و چربی (پساب آشپزخانه ها، رستوران ها و تالارهای عروسی) قبل از ورود به چاه جذبی فاضلاب استفاده میگردد . این محصول در واحد محصولات فایبرگلاس شرکت ایران چربی گیر طراحی و ساخته شده و با قیمت مناسب به مشتریان محترم  عرضه می گردد. یکی از برجسته ترین مشکلات ایجاد شده در آشپزخانه های صنعتی و تهییه غذا تجمع روغن و چربی در سیستم های زهکش (کف شور) و چاه خاکی می باشد که باعث ایجاد گرفتگی و انسداد خواهد شد.

شماره تماس ما 

شرکت ایران چربی گیر با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود اقدام به طراحی و ساخت سیستم های از جنس فایبر گلاس با راندمان بالا نموده است. 



شماره پشتیبانی فروش : کارخانه