قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

ویروس کرونا در تبریز چینی

کرونا در تبریز


ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از منفی بودن نتیجه آزمایشات کرونا ویروس دو زن گردشگر چینی خبر داد و گفت: این دو تبعه چینی به صورت قرنطینه در بخش بستری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.


عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: تمامی نمونه‌های اخذ شده از بیماران اعم از آنفلوانزا یا کرونا هم در آزمایشگاه جامع استان و هم در آزمایشگاه جامع مرکزی تهران، آنالیز می‌شود و نتایج این آزمایشات نشان می‌دهد که این دو تبعه چینی کرونا منفی هستند.


وی با بیان اینکه انتقال این ویروس در دوره کمون، محتمل است، گفت: با توجه به این که منشاء بروز کشور چین است، هر چینی که وارد هر کشوری شود، قرنطینه شده و مورد غربالگری قرار می‌گیرد.


 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: در تبریز همانند سایر نقاط کشور بین گردشگران چینی ماسک توزیع  شده و موارد و احتیاطات لازم به آن‌ها تذکر داده شده است.


وی متذکر شد: با توجه به وجود دوره کمون یا نهفتگی در بیماری‌های ویروسی، احتمال می‌رود که این دو تبعه چینی به هنگام ورود به مرز ایران، فاقد علایم بودند و ممکن است پس از ورود به ایران علایم را نشان داده باشند.


درستی خاطرنشان کرد: تمامی کسانی که از مرزهای هوایی و مرزهای زمینی وارد ایران می‌شوند، تحت معاینه قرار گرفته و تب سنجی می‌شوند.


وی بیان کرد: با توجه به ویروسی بودن بیماری کرونا، توصیه‌های بهداشتی در این خصوص مشابه سایر بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا است.


درستی تاکید کرد: رعایت فاصله از دیگران، خودداری از تردد در مراکز پر ازدحام و شست و شوی مرتب دست‌ها از توصیه‌های پیشگیری کننده در خصوص این بیماری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.