قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

شها تولید برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تن تبرید تا 6000 تن تبرید با سی سال تجربه تولید


برجهای خنک کننده


برج خنک کننده فایبرگلاس مشهد ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس ارومیه ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس آمل ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس بابل ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس تهران ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس فولاد ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس شیراز ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس خراسان ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس همدان ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس قیمت ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس قزوین ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس زنجان ؛ برج خنک کننده فایبرگلاس سمنان



برج خنک کننده فایبرگلاس:

سیستم اتوماتیک چرخش آب پخش کن (اسپرینکلرهای چرخشیrotating sprinkler)، آب داغ را به صورت یکنواخت روی سطوح خنک کننده پخش می کند. هوای خشک به صورت همزمان در جهت مخالف ریزش آب به طرف بالا مکش و باعث تبخیر قسمتی از آب داغ و خنک شدن باقیمانده آب میشود. آب خنک شده در تشت ( Basin )جمع شده و از طریق لوله های خروجی به منبع حرارتی جهت چرخش مجدد، پمپ می شود.


قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس ؛ قیمت برج خنک کننده ؛ قیمت برج خنک کننده آب ؛ برج خنک کننده آب ؛ تولید کننده برج خنک کننده فایبرگلاس ؛ تولیدکننده برج خنک کننده آب


اصول طراحی برج خنک کننده فایبرگلاس:

برج خنک کننده سری مکعبی و مخروطی شها بر اساس جریان متقابل طراحی و با بهترین کارایی، هوا را از داخل سطوح خنک کننده در تضاد با جهت آب داغ عبور می دهند. گامهای شیارهای سطوح خنک کننده بصورت سینوسی طراحی گردیده اند و امکان گرفتگی در آنها وجود نداشته و سطح تماس آب داغ و هوا را به بیشترین حد ممکن افزایش داده که باعث حصول بهترین راندمان می شود. آب به صورت لایه نازک بر روی سطوح خنک کننده حرکت کرده و بیشترین سطح تبادل حرارت را با هوای عبوری ایجاد می کند. شیارها به صورت سینوسی و دارای زاویه بوده و بصورت معکوس روی هم چسبانده شده اند تا زمان تماس آب را به حداکثر برسانند .

جنس سطوح خنک کننده از پی وی سی مقاوم در برابر حرارت و رطوبت بوده و طبق آخرین استانداردها طراحی و تولید می گردد. گام این سطوح از 12 تا 22 بوده و ضخامت آنها از 330 میکرون تا 400 میکرون متغیر می باشد که با مدل و نوع برج تغییر می کند.


الکترو موتور فن برج خنک کننده بر حسب توان برج طراحی و بر روی برج نصب میگردد و قدرت آن به عوامل زیر بستگی دارد:

1- دبی آب در گردش     2- افت فشار      3- راندمان پره های فن

 برای دبی آب یکسان، برجهای خنک کننده  شها دارای افت فشار کمتر و راندمان بهتر میباشد که این امر باعث به حداقل رسیدن قدرت الکترو موتور و کاهش هزینه های بهره برداری شده است. دهانه گشاد برجهای خنک کننده طوری طراحی گردیده که مطلوب ترین هوا را به جریان درآورده و باعث ایجاد کمترین افت فشار می گردد. برجها از نوع مکش اجباری بوده و هوای مرطوب از داخل سطوح خنک کننده به بیرون پرت شده و آب را خنک می کند.

قطر سوراخ نازلهای پخش کننده آب طوری طراحی گردیده که سیستم چرخش آب براحتی و بدون فشار به پمپ وارد سیستم گردیده و امکان افت و پخش قطرات به بیرون را به حداقل رسانیده است، طوریکه هدر رفت قطرات (Drift loss ) در برجهای خنک کننده تولیدی این شرکت به کمتر از 2هزارم درصد درصد جریان آب گزارش شده است .

برجهای خنک کننده شها با آخرین تکنولوژی ساخت و با استفاده از ژلکت ( Neopentyl Glycol) حاوی مواد پوششی ضد اشعه ماوراء بنفش (UV )ساخته شده و مقاومت فوق العاده بالایی در مقابل شرایط جوی بسیار سرد و بسیار گرم دارد. لایه های قوی، ضد آب و ضد خورندگی فایبر گلاس با رزین ایزوفتالیک اسید باعث کاهش ارتعاشات و افزایش عمر برج می شود.

سطوح خنک کننده برجهای خنک کننده از جنس  PVC دست اول و بدون استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده و دارای گرید دارویی آنتی باکتریال میباشد.

الکترو موتور مورد استفاده دارای کلاس حفاظتی IP55، عایق حرارتی کلاس F و ساخت شرکت زیمنس می باشد.

 برجهای خنک کننده