قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

برج خنک کننده

برج خنک کننده فایبرگلاس


برج خنک کننده : مدار باز , مدار بسته , جریان مخالف , جریان متقاطع

برج خنک کننده مدارباز که توسط آب و جریان هوا دما را کاهش میده   و در کنار اون جریان آب وردی به برج خنک کننده کاهش پیدا میکنه این کاهش در درمای 36 درجه سانتی گراد و 18 فارنهایت هست F=m/c/3 میزان بازدهی  را در 100 ضرب میکنیم که توان خروجی بسیاری از دستگهاهای خنک سازی میباشد . از فرمول های نوشته شده در این وبلاگ استفاده نکنید . برج خنک کننده فایبرگلاس نیز همانند برج خنک کننده دارای کشش بسیار مناسب برای سیرکوله سازی هوای جنبی میباشد . بدیهی است که این جریان در یک فرایند سیکل منظم هوای داخل مدیای داخل برج خنک کننده را سرد می کند . میزان بار ناشی از فرسودگی مدیاها زیاد بوده و توصیه شده است مدیا را در هر سال کاری عوض و تمدید شود .


باتشکر مدیریت سایت صنایع شها

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتک تانک

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن

انواع سپتیک تانک ها در مقاله سپتیک تانک آقای فرهادی , راد مهر به زودی روی وبلاگ قرار خواهد گرفت . در این مقاله معتبر علمی که ثبت شده در پایگاه تامسون روترز ISI میباشد . به این اشاره شده که چقدر میزان ضخامت بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن به دوام آن در زلزله ها نسبت داده میشود .

 

این دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن در دو نوع فایبر و پلی و گاهی به صورت بتنی قابل اجرا میباشد عملکرد تلغظ در آن صورت میگردید و گاهی با روش های دیگر پیش تصفیه و پس تصفیه در یک سیکل کار در کنا دیگر تجهیزات تصفیه آب فاضلاب قرار می گیرد . سپتیک تانک پلی اتیلن را می توانند همانند دفن فاضلاب در یک مخزن گرد تصور کرد . سپتیک تانک پلی اتیلن همانند سپتیک تانک بتنی دارای توانایی تحمل وزن میباشد و می توان روی آن مسیر تردد خودرو قرار داد .

 

برچسب‌ها: سپتیک تانک پلی اتیلن، سپتیک تانک، سپتیک تانک فاضلاب

برج خنک کننده فایبرگلاس

برج خنک کننده فایبرگلاس


برج خنک کننده جریان معکوس متقاطع برای تولید این برج خنک کننده که توسط صنایع شها تولید میگردد . دو عنصر نیاز میباشد دقت  و کیفیت طراحی و ساخت برج خنک کننده


برج خنک کننده در اصطلاح علمی کولینگ تاور Cooling tower دارای یک پروانه و پوشش مدیا میباشد . برج خنک کننده از جنس فایبرگلاس ساخته می شود .