قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس - شها

برج خنک کننده فایبرگلاس از 30 تا 6000 تن تبرید

برج خنک کن

 برج خنک کن  بر اساس آخرین استانداردهای روز  جهانی و کارکرد در شرایط عادی و سخت ( تابش آفتاب، محیط غبار آلود و آلوده، آب گردشی با سختی و آلودگی بالا و...(  طراحی و تولید شده است .


 برج خنک کن  سازه و بدنه برج های خنک کننده سری فایبر از جنس فایبرگلاس می باشد. ؛ بدنه ی دستگاه و حوضچه ی آن از مواد کامپوزیتی، از جنس الیاف شیشه و کربن تقویت شده بارزین ایزو فتالیک پلی استر و مقاوم در برابر اشعه مضر خورشید .U.V و رنگ سفید مقاوم در برابر پوسیدگی ساخته می شود.


 حوضچه دستگاه برج و فن استک آن به صورت یکپارچه بوده و پنل های بدنه بصورت سوار شده بر روی ستونها نصب می گردد. این مساله تعمیرات و جابجایی آسان برج خنک کن را در شرایط اضطراری فراهم می آورد.قطعات سازه و بدنه ی برج های خنک کن سری فایبر شامل تشتک آب خنک ، ستو نها، لوورها، پنل های بدنه و فن دک DOCK برج خنک کن از جنس کامپوزیت ساخته می شود. کامپوزیت مورد استفاده در برج خنک کن از جنس فایبرگلاس با ترکیب ژل کوت پلی استر غیراشباع ایزوفتالیک )لایه رویی دارای پوشش رنگی و مقاوم در برابر نفوذ آب و خوردگی و اشعه( U.V  ، انواع الیاف شیشه متناسب با نوع قطعه و رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک ویژه ساخت برج خنک کن تشکیل شده گردیده است .

ضخامت قطعات با حداکثر لایه های مورد نیاز می باشد.  ساپورتهای داخلی جهت نشیمن پکینگ، لوله و قطره گیرها از ورق گالوانیزه ی گرم خم شده  تهیه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.